.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی در مناطق مختلف کشور
فردی که با ترفند جعل و چک بلامحل از شهروندان اقصی نقاط کشور ۱۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت:در پی شکایت شهروندی از استان قم مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ بلوار امام رضا (ع) این فرماندهی قرار گرفت.

او در خصوص شیوه و شگرد این کلاهبرداری، افزود: متهم تحت عنوان خریدار اجناس لوازم خانگی و با جلب اعتماد فروشندگان در قبال خرید کالا به فروشندگان چک‌های بلامحل و سرقتی ارائه می‌کرد.

فرمانده انتظامی سوادکوه با اشاره به اینکه ماموران با تحقیقات پلیسی مخفیگاه این کلاهبردار را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه‌های انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، تحویل دادسرای استان تهران شد، افزود: با توجه به کلاهبرداری از دیگر افراد با ارائه چک بی محل به نام خود و حتی به نام اقوامش، تحقیقات میدانی این پرونده همچنان ادامه دارد و شهروندانی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس این شهرستان مراجعه کنند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.